Dostępność KPP w Piszu dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1.       Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,

2.       Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,

3.       Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Powiatowej Policji w Piszu dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce „Dostępność KPP w Piszu” 

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Piszu jest asp. szt. Piotr Jabłoński

Kontakt:

Komenda Powiatowa Policji w Piszu

ul. Armii Krajowej 1, 12-200 Pisz

tel. (47) 7354 252

email: piotr.jablonski@pisz.ol.policja.gov.pl

Metryczka

Data publikacji : 15.09.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Piszu
Osoba udostępniająca informację:
Anna Szypczyńska
do góry